Gemeente Zeist afdeling Financiën
Als financieel adviseur bij gemeente Zeist ben je een expert in gemeentefinanciën en ben je als adviseur gekoppeld aan één of meerdere teams. Je adviseert en faciliteert de teammanager binnen die teams op een zo breed mogelijk terrein op financieel vlak. Je kunt hierbij denken aan de begeleiding tijdens P&C-processen, het bewaken en uitvoeren van de financiële afspraken die gemaakt zijn tussen teams, het maken van correcties en het opstellen van begrotingswijzigingen. Je bent betrokken bij het initiëren van nieuwe voorstellen en geeft daarover een financieel advies. Ook werk je mee aan de totstandkoming en vernieuwing van de P&C-producten. Daarbij zoek je de grenzen op van wat kan en mag. Jouw waarheid valt niet alleen in cijfers te verwoorden, jij bent namelijk als geen ander in staat om de analyse en het verhaal áchter de cijfers helder op tafel te krijgen.
Het Rond 1, Zeist
32 – 36 uur per week
Financieel/economisch
Max. € 5.247,-- bruto per maand
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 66.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot.
Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Persoonlijke ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk. We zijn dagelijks bezig met wat er leeft in de samenleving en vertalen dat naar de juiste acties. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, als je je herkent in het profiel, solliciteer!
In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.
Als je bij de gemeente Zeist werkt heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. We werken dan ook tijd- en plaatsonafhankelijk. Dit betekent dat je zelf kiest waar je werkt passend bij je werkzaamheden. Werk je thuis dan zorgen we ervoor dat je over de juiste middelen beschikt. Bij gemeente Zeist start je met een uitgebreid onboardingsprogramma. Leuk en nuttig, want zo weet je (letterlijk) je weg te vinden in onze gemeente en maak je al direct kennis met veel collega’s. Persoonlijke ontwikkeling vinden we belangrijk. Dat stimuleren we door onder meer trainingen en workshops in onze Zeist Academie. Lerend werken noemen we dat. Bij ons zit niemand stil, je kunt altijd vooruit.
Afhankelijk van opleiding en ervaring kun je bij ons maximaal € 5.247,-- bruto per maand (schaal 10 Cao Gemeenten) verdienen bij een volledige werkweek van 36 uur. Daarnaast krijg je een individueel keuze budget van 17,05% van je salaris en een goed ABP pensioen. Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Wij investeren graag in een duurzame relatie.
Wil je meer weten over deze functie en hoe is om te werken bij de gemeente Zeist? Bel dan met Michel Bergshoef, teammanager Financiën a.i. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 06-43240370. Voor meer informatie over onze gemeente kun je kijken op www.werkenbijzeist.nl en www.zeist.nl.
Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct! Daarnaast kom je voor deze vacature natuurlijk niet zomaar binnen met een standaard motivatiebriefje. Laat ons weten waarom je kiest voor Zeist, deel een paar mooie resultaten die je in voorgaande banen hebt behaald en de manier waarop je dat voor elkaar hebt gekregen en bovenal: verklap ons vast waar je slecht in bent. Je kunt tot en met 8 juli aanstaande reageren. De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 16 juli. De tweede gesprekken vinden plaats in de week van 22 juli. Houd je hier alvast rekening mee? Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten de voorkeur. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.